lördag 8 mars 2008

Sthlm

Gabriel och jag tog tåget till Sthlm. På väg ner ner till perrongen åkte vi rulltrappa. Halvvägs ner stannade den och jag bara flög fram. Gjorde illa ryggen rejält av stöten när den stannade. Kan jag anmäla sj-tågstation Västerås nu?!

Väl framme mötte vi upp Zoo-Zoo (Sonja Dupé). Sedan gick vi i lite affärer. Jag letade förbrilt efter den där affären som sålde rosa flamingos, men den verkade inte finnas kvar. Jag hade turen med mig och fann på samma gata en annan affär och där, där i skyltfönstret stod den en rosa flamingo. Jag gick in och hon sa att det var den sista som fanns. Jag köpte den och resan till Sthlm fick ett gått slut.


På väg till Sthlm. I tåget.

Jag kollar tågtiderna för hemresan.


Gabriel och jag.

En ferrari.

Sonja och Gabriel tittade noga. Gabriel vill också köpa en Ferrari... om han hade lite mer pengar. Sen kunde han köra den 10 ggr/år sa han. För det var så dyrt. Jag bad honom sluta drömma och sa att hans bil också är jättefin.


Smisk smisk.


Min nyckelpiga-hatt. Skall ha den på mig ibland när jag vill se cool ut.

3 kommentarer: