onsdag 5 mars 2008

Hon är så busig.

När Gabriel kom hem ifrån London förra veckan så hade han med sig en jättesöt HelloKitty till mig. Saken är den att hon gick mig på nerverna idag. Hon var så busig. Allt började med att..




jag först hittade henne rotandes i kylskåpet. Hon hade tagit en stol för att nå upp.



Sen ville hon diska.


efter det tog hon på sig ett par tofflor och ville ut.





Hängde sig på handtaget och försökte.




Jag sa att det var kallt ute så hon fick vara på balkongen och leka istället. Mot kylan satte jag en mössa över öronen.



Hon tröttnade på att vara ute och gick in och borstade pälsen.


Sen somnade hon på 3 röda. Äntligen..



Gabriel tycker jag är knäpp. Rebecca tycker att jag har för lite att göra om dagarna.. Men va fan!

3 kommentarer:

  1. Hehe, asså, nu har jag fått kika på det här inlägget med Hello Kitty ett antal ggr när jag scrollat ner på din blogg o jag måste bara säga att bilderna är för charmiga ^^

    SvaraRadera
  2. Jag har flera djur att ta hand om. En hel djursamling med små figurer. Sen en gul svamp. Han kan vara dryg ibland. Får ta lite bilder. han skrattar så jobbigt. Det skär i öronen=/

    SvaraRadera