tisdag 11 mars 2008

Plutos 10-års jubileum

Live på scenen var Lazee och Leslie. (Tror jag). Skall inte yttra mig. Får bara skäll när jag skriver fel.
Jag gjorde bort mig lite i kommenarsfältet här en bit ner. Skrev till en kille att det fanns en snubbe på scenen som inte gjorde nåt, han bara stod där och viftade på armarna Efter ett tag får jag svar: Det var jag, skriver han. Oobs.
Men vi hade roligt; Josephine, jag och Sonja skrattade så vi höll på att kissa på oss. Vad gjorde han för nytta? Nu har jag fått det förklarat för mig. Han var en vandrande raklampelare kan man säga..

Här är ialla fall ett litet klipp på ett into. Raklampelaren står i vänstra hörnet.


Här är ett klipp från låten Rock Away. Lägg märke till att Leslie tittar in i kameran och ler 00:12 sek in i klippet.

1 kommentar:

  1. Snälla hur tokig får man vara …humm undra om mina bröst alltid guppar så när jag dansar …det är ju inte första filmen men men vad ska man göra jag kunde låten det var lite ””strange””…..lazee rockar ändå…..

    SvaraRadera