torsdag 29 maj 2008

Hos Robin Ström


Igår var jag på besök hemma hos min vän Robin Ström.

Det var roligt. Vi lekte...
.
En gång ringde dom från Mälarenergi till Robins jobb där även Robins pappa jobbar. Det hade varit strömavbrott, så killen från mälarenergi kommer till växeln och frågar; har ni ström där? (Klart han frågar det eftersom strömen har varit borta)
-Ja, säger kvinnan. Vänta ett tag så kopplar jag dig.
Killen hinner inte protestera och efter ett tag lyfts en lur och Robins pappa svarar: Ja hej, det är Ström.. hahhahahahahahahahahhahahah.

5 kommentarer:

  1. Alltid lär man sig nåt nytt...

    Det räknas alltså inte som otrohet om man har mask på sig..

    SvaraRadera
  2. Vilken jävla kommentar!!!

    SvaraRadera
  3. Vad är det för hundras ni har?

    SvaraRadera
  4. Jag vet!!! orkade inte ens vara på den dumma...

    Hunden är inte våran utan jag/vi är hundvakt ibland. Det är en dvärgspets. En väldigt liten sådan eftersom hans föräldrar också var små..Kram

    SvaraRadera
  5. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera