måndag 12 maj 2008

V 27 3-5 juli är det tydligen Power Meet

Idag fick jag ett mail av min mamma där hon har satt datum på allt som händer framöver. Snacka om koll. Snällt att hon vill tvätta våra kläder efter Bulgarien. Skall tjata på Gabriel så han skjutsar Rebecca till Sthlm så vi får allt tvättat.
(Strukit under det som angår alla som bor i V-ås)

V 20 16 maj = taklagsfest hos Tommy
V 21 23-25 maj= Västerås marknad på rocklunda
V 22 31 maj= gårdsfest i Aseastan
V 23 5 juni studenten för massa bekanta + bröllopsfest
V 23 6 juni = nationaldag ska vi till djäkneberget o fira ska ni me?
V 24 12 juni = Rebecca går ut nian
V 24 11-14 juni vattendraget (västerås festival)
V 25 19 juni åker Rebecca på språkresa. Skutsar Gabriel henne till sthlm???Du o ja följer me
V 25 20/juni midsommarafton är du och gabriel bjudna på grill innan ni gårut om ni vill. Och på dan går vi väl till djäkneberget om solen skiner???
V 27 3-5 juli= Power big meet
V 28 9 juli kommer Rebecca hem. Hämtar Gabriel henne då????
V 29 15 juli åker Vi till Bulgarien
V 30 Är vi i Bulgarien
V 31 Kommer vi hem på tisdag natt
V 31Tvättar jag alla era semesterkläder som tack för skuts av Rebecca (omalltså). Det är bara att lämna resväskorna hos mig
V 32 Har jag fortfaran de sem
V 33 Börjar jag jobba

Kram mamma Kerstin

1 kommentar:

  1. 3-5 juli är inbokat sedan i Januari. Då blir det party. Har till och med tagit ledigt fredagen. Bor ju så "illa" till att man ändå inte kan sova torsdagen. :D

    SvaraRadera