onsdag 21 maj 2008

Inredning till loftgången.

Idag har jag varit på SILVAN och ytterligare en gång prutat ner en staty jag sett. Har varit där förut och prutat på den, bara för att jag vet att det stått där väldigt länge...Bortglömd.
Idag fick jag köpa den för under inköpspriset så jag slog till. Är sååå glad=)


Vad är det där som ligger i framsätet i bilen vid mina ben?


Det är en marmorstaty av Bambi.



Den står nu på våran loftgång och hindrar matten från att blåsa upp och vika sig. I andra hörnet har vi en sten. Nu ligger matten på plats och jag är så lycklig över min Bambi!
.
.

4 kommentarer:

  1. Fin...Men hur är det egentligen?
    Är Bambi en tjej eller en kille?

    SvaraRadera
  2. Mamma trodde det var en tjej. jag sa att det var en kille. bambi är mest ett "det". Som Kanin i Nalle Puh. Ofta man tänker Kanin som en kille, man tänker kanin som en figur bara.
    Min Bambi är en tjej tror jag. Den är så mycket JAG!

    SvaraRadera
  3. Söt som Bambi håller jag med om...

    Men vänta...Bambi ser ju oskuldsfull ut.... :)

    SvaraRadera
  4. Vad menar du med det? he he he

    SvaraRadera