fredag 9 maj 2008

Årets playmate utsedd av Hugh Hefner

Majs playmate blev även årets playmate utsedd av Hugh Hefner.

Playboy´s 2008 "Playmate of the year", Jayde Nicole, från Kanada, poserar här för fotograferna utanför Playboy Mansion i Los Angeles.


Jayde Nicole är 22år, brunett och otroligt vacker. Bra val!

Klänningen hon har på sig är det finaste jag har sett. Är det någon som vill sy en sådan till mig, hör av er.

Jayde Nicole och Holly Madison.

Sist någon från Kanada blev Playamate of the year, var år 1982, (26 år sedan) då Shannon Tweed van tävlingen.

10 kommentarer:

  1. Hej Marlene!
    Denise från tidningen Ego här :) Brukar surra lite med din mamma över en cigarett ibland, och så kom vi in på dig och att du sökte jobb, så jag tänkte tipsa dig om lite ställen som kan vara något att kika lite extra på. Jag vet att ICA Hilton söker personal över sommaren (köttpaketering, men väldigt bra betalt) så skulle maila in mitt CV om jag var du till info@hfg.se. Sedan skulle jag kontakta Rix FM och Mix Megapol för jag vet att dom brukar söka personal till olika projekt (numret finns på hitta.se). Något jag tyckte var väldigt bra, var en utbildning är KY-utbildningar (kvalificerad yrkesutbildning), som innebär att du går en utbildning inom något som intresserar dig, får dina poäng, och faktiskt får jobb efter utbildningen då du är certifierad och klar. De flesta utbildningar är på två år, men då ingår en såkallad LIA-period (Lärande i arbete) där du får komma ut i arbetslivet, och jobba med det som är relaterat till din utbildning. Det var så jag fick jobb på Ego och jag har inte ens fullföljt min utbildning, för tanken med utbildningen var ju att jag skulle få jobb:) Utbildningarna finns överallt i landet och även i Västerås, där dom med stor sannolikhet att dra i gång ett nytt projekt, där arbetsmarknaden skriker efter personal. Jag pluggade i Stockholm på Projecting and Manegment, här är adressen till deras hemsida www.academedia.se.

    Hoppas jag har vart lite till hjälp, och vill bara säga att allt kommer lösa sig om man har envishet och drivkraft i sig, vilken du verkar ha. Önskar dig lycka till och glad sommar :)

    Mvh: Denise Lindqvist

    SvaraRadera
  2. "Majs Playmate" Jag visste inte att grönsaker utsåg playmates. AAAHAHA HA!

    Häng på och sola nu. Vi är i Vasaparken.

    SvaraRadera
  3. Denise.Tack för ditt "brav". KY-utbildingen låter bra, men jag vet ej vad jag vill utbilda mig inom... Rix fm och mix megapol i västerås eller sthlm? Du glömde nämna det...

    Kram

    Ferdik. Maj som i månaden Maj. Dummer-pulver-gubbe;) Kram

    SvaraRadera
  4. "Jayde Nicole är 22år, brunett och otroligt vacker." Jovisst, annars kan man se det såhär: Jayde Nicole är 22 år och har opererat brösten, läpparna, näsan, ögonbrynen, kindbenen och har löshår.

    SvaraRadera
  5. Jätte söt tjej och klänningen var som du sa gudomlig! Dock hade jag velat sett henne i lite mer naturligare mörkt hår, hade varit pricken över i:et =D

    SvaraRadera
  6. ANONYM... Hur opererar man ögonbrynen? Du är väl medveten om att även jag har löshår ibland? Att sätta i löshår är ju inget fel. Att operera brösten är helt oki. SEn skriver du även, läpparna, kindbenen, näsan. Det tror jag inte. Hur opererar man läpparna? man kan spruta in någon men torr ej hon har opererat.
    Håll bara med om att hon är jättevacker.
    Kom igen.
    LÄgg ner det där "onej, hon har gjort om brösten" snacket...

    SvaraRadera
  7. Tjena Marlene, Jag har följt din debatt på reklammusik.se om MER reklamen och såg att du hade fått tag i den 45 sec långa låten. Jag som många andra trotts att ja e kille har fastnat för den och undrar om du kunde skicka den till mig? De skulle var grymt schysst om du gjorde det, tack i förhand.
    marcus_larsson@live.se

    SvaraRadera
  8. Redean fixat=)(skickat låten till dig)

    SvaraRadera
  9. Klänningen är kanon, men tycker på något sätt att hon ser äldre ut än 22 ändå. Hoppas allt är bra!!! Kram på dig

    SvaraRadera