tisdag 6 maj 2008

Ny blogg i länklistan

Får jag lov att presenter en ny blogg som nu finns i min länklista här till höger. Det är min bekanta...ähh..bekant som verkligen gör sig värd att få lite uppmärksamhet.


Här har ni Oskar Brewitz! Han är fotograf.
(Bry er inte om spritfläcken på hans t-shirt. Den skall säkert vara där).


Oskar har ett gyllena Michael Jackson hår som han gärna sprutar ner i shine-spray. Haha.
Jag känner Oskar genom att vi åkt land och rike runt. Här ger han mig en fnissig, stöttande kram på ett hotellrum någonstans i Sverige.

3 kommentarer:

  1. men gud va ja känner igen honom hahahaaa! helt otroligt!

    SvaraRadera
  2. Du kansk har varit på krogen och han har varit vimmelfotograf där... Du får tänka lite på saken. är nyfiken på vart ni träffats=) Kram

    SvaraRadera
  3. Oskar!..

    Jag vet inte hur mågna tjej kompisar jag har som samtliga på nått sätt har haft med oskar o göra..

    Mr Playahead.se och Stureplan asså! ;-)

    /Abby

    SvaraRadera