torsdag 29 maj 2008

Sola och bada i..algblomning...

Idag har vi varit och solat på framnäs hundstrand. Jag badade inte för vattnet var grönt, men jag gick i med fötterna för att locka i den satans fega hunden som inte fattade någonting...


Detta är den roligaste bilden jag har sett. Gabriles axel skymmer hans rygg så det ser ut som om han har byxorna skitlångt upp. Ryggen fattas lixom!


Hunden hittade skugga under mina ben.


Senare mot kvällen tog jag en promenad till mamma och syster för att hälsa på. Vi satt på balkongen och busade med hunden. Här leker Bebisen och Rebecca.

.
Något mer spännande har inte hänt idag. Jo, kanske när jag plingade på grannen och bad honom dricka öl med mig på loftet. Vi pratade om panikattacker, att porrfilmer inte har handlingar och att hundar kan äta sten och sedan skita ut det igen. (Bara stenar, Inget annat). En liten stenhög.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar