onsdag 7 maj 2008

Playahead och stroppiga tjejer.

Marlene? Varför har du Playahead.
-Jo, har kvar det sen jag var 18. Min sida har legat i dvala väldigt länge, men för ett tag sedan uppdaterade jag min sida med två nya bilder. Så nu ibland går jag in där, har bara blivit så.
Okej, nu var det uppklarat. Börja med ditt inlägg.
-Tack.
____________________________________________
Idag loggade jag in och hade ett nytt GB-inlägg. En tjej hade skrivit och då kan man ju svara, tänkte jag.

Så här bra gick det:

4 kommentarer:

  1. Hon bad ju om kommentarer, vilken attitydsbrutta! Inte var det nån girl power där inte =P kramsen

    SvaraRadera
  2. Du är så söt å snäll,hoppas du hittar ett jobb snart. Ha en bra sommar å tack för gott samarbete bloggpartners imellan . Se till nu att hålla Fredrik bakom dig, du kan ta mina läsare.Kram C

    SvaraRadera
  3. Fredrik har jag redan bakom mig. Jag gick om honom och nu håller jag mig där. Hänvisa gärna dina läsare hit. kankse tycker någom om även denna blogg. Dessvärre är jag inget Kenzafan. Kram på dig och ha en bra dag! Kollega*snyft*

    SvaraRadera
  4. hahaa klockrent.. .bruttan är ju en stöddig liten tös som rent av ville att du skulle komentera, klarar hon inte av ett "varför" är hon ju knappast värd de..

    SvaraRadera