onsdag 1 oktober 2008

Underbara flickvän

Idag har vi sovit bort dagen. Dragit ner persiennerna för att stänga ute synen av regnet.
Jag tyckte Gabriel var så söt när han låg så trött i soffan så jag hämtade mitt nagelkitt och började fila hans tånaglar.


Han fick massage. Det var så skönt så att han somnade. Han sov nog hårt, jag tittade på honom. Japp, munnen var öppen och han drömde nog om fotboll. Jag började måla hans tånaglar i genomskinligt nagellack. Efter ett tag tittar han upp på mig:
- Vad gör du?
- Målar dina naglar i stärkande nagellack så dom inte går av när du spelar fotboll.
- Men Marlene, gnällde han.
-Det här ingår, annars slutar jag med allt! Sov nu.
Han somnade.


Jag avslutade med att ett fint mönster på stortån. Hoppas att hans vänner på fotbollen i omklädningsrummet imorgon tycker att hans naglar är lika fina som jag tycker.

Jag är en underbar flickvän. Höhö
.
.


3 kommentarer:

  1. HAHAHAHA,annars slutar jag med allt!

    Sjukt bra! ;)

    SvaraRadera
  2. Ha ha, grymt bra, så ska jag oxå göra! :)

    SvaraRadera