onsdag 8 oktober 2008

I jakten på klänningarna.

Idag har Min älskling följt efter mig på stan med jämna steg. Vi tittade efter en ny klänning till mig men någon klänning på stan hittade vi inte. Just nu är det bara höstkläder och vinterjackor som finns ute i butikerna. Jag blev tjurig och Gabriel sa: testa att handla nåt på nätet då.

Så idag har jag för förstå gången shoppat kläder på nätet. Det var väldigt svårt med storlekar. Får se om dom passar när jag får dom.
.
Alla klänningarna kommer ifrån stylebystars.com.
Är jag nöjd när jag får dom kanske jag handlar på nätet flera gånger.
.
Har någon av er ett bra tips på en sida där man kan handla fina kläder? Har ni något tips på en fin klänning som ni sett på en sida? Skriv då i kommentarsfältet.
.
.

5 kommentarer:

  1. asos.com, vääärldens finaste klänningar :) kram!

    SvaraRadera
  2. Jag håller med om asos.com. De har massor med klänningar o lite annat!Det finns ju lite andra sidor som forever21.com men då blir nog frakten rätt så dyr.

    SvaraRadera
  3. Oj, det tog 10 minuter att få svar på den frågan=) tack tjejer.
    Klänningarna på asos.com var lite långa. Jag vill ju ha att gå ut i. men självklart hittade jag några jag tyckte om. tex den här rosa skönhetern:
    http://www.asos.com/Cameron-Diaz/Asos/Asos-Wrap-Front-Satin-Bandeau-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=375426&cid=5186&clr=Pink&sh=0

    Och den här vill jag ha såå mycket:
    http://www.asos.com/Asos/Asos-Check-Prom-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=336330&cid=5186&clr=Check&sh=0

    Synd att dom var så dyra. Har ni köpt ifrån asos förut?
    Känns lite säkrare med svenska sidor...

    SvaraRadera
  4. stylebystars.se är en bra sida med massa klänningar också :)

    Även nelly.se - där finns det scyssta kläder o underkläder

    fashionguide.se- mycket bra sida det med

    :) Kram

    SvaraRadera
  5. tack för alla tips. nelly.com var väldigt dyra på många av sina klänningar. Över 1000kr.

    Fashionguide.se var ju en sida som hade samlat alla shoppa-online på en sida. Lite jobbigt att kolla igenom alla.

    Stylebystars.com är väldigt bra. man får hålla utkik lite då och då och se om dom fått in något nytt. Den rosa klänningen har Gabriels syster tipsat mig om i somras och nu var den på REA. Så jag beställde den. vilken tur jag hade asså=)

    KRAM=)

    SvaraRadera