måndag 20 oktober 2008

Ferdik och jag är vänner igen

Efter att jag sa upp min relation till Ferdik för att jag ansåg att han var dum, är vi idag vänner igen.
Så nu kära läsare så kommer vi återigen att besöka övergivna platser. Vi har ett på gång som vi tänkte besöka på tisdag. Saken är den att vi vet i vilken stad det ligger, men vi vet inte vart i staden. Ferdik och jag har gjort allt för att få tag i karta och vägbeskrivning. Får se hur det går.
.
Här är vi som besöker övergivna platser. Fredrik, jag och Johan.
Bilden är tagen utanför Drottningholms slott.



Johan eller Fredrik nyper mig i baken.


Fredrik nekar och säger att det inte var han.



Johan gör detsamma. Undra om jag någonsin kommer att få reda på vem det var.

.
.

6 kommentarer:

  1. Jag ser inte min tävlingsbild på din blogg ju?

    SvaraRadera
  2. Lite tack till mig att ni är vänner kanske?

    Jag tänker fortsätta inbilla mig det iallafall. hehe

    Tack för i lördags gumman, jag blev jätte gld över det du sa till mig. Om du kommer ihåg?

    Puss

    SvaraRadera
  3. GLAD skulle det stå...måste sova nu!

    SvaraRadera
  4. Måste ju vara jätteskoj för din kille att läsa om andra killar som nyper din stjärt, och du bara verkar tycka att det är sjuuukt roligt!

    Varför blir jag inte förvånad?!?

    Någon som vill lösa gåtan? =)

    SvaraRadera
  5. Anonym du verkar ju vara helt bakom flötet! Har du aldrig haft jätte bra kompisar som du haft länge? Då menar jag både killar och tjejer. Den partner man har brukar ju oftast acceptera ens kompisar och annars är det ingen bra partner. Så om Marlene har bra killkompisar som nöp henne i baken, varför ska Gabriel bli sur då för? Han vet ju att hon älskar honom och så är det med det. Kunde lika gärna ha vart linn som nöp henne i baken! Anonym du är fjollig!

    SvaraRadera
  6. jo, jag brukar alltid nypa mina tjejkompisar i arslet och deras killar tycker att jag är en skööön kille!! Idiot, haha!!

    SvaraRadera