måndag 27 oktober 2008

Halloweenfest: Fredag och Lördag!


I helgen har Gabriel och jag Halloweenfest.
Dom som vill klä ut sig gör det, och dom som är tråkiga skippar utklädnaden. På så vis kan jag bevisa att jag hör till gruppen "rolig".




Ifrån dom här två dräkterna har jag utgått ifrån när jag valt kläder.
På fredagen skall jag vara älva, och på lördagen en retrotjej ifrån 70-talet. Jag har tyvärr kastat mina vita höga stövlar ifrån 8:an så jag får ta vita skor och höga strumpor. Som pricken över i:t skall jag har en svart affro-peruk.



Fredagen blir en älvklänning och uppsat hår. Till det ett par söta vingar, lösögonfransar och ett deadem. Inget trollspö för det kommer jag att;

  1. Glömma hemma.
  2. Tappa bort de första 10 minuterna på BMB.
  3. Peta någon i ögat med på BMB, eller...
  4. Supa bort efter 30 minuter på BMB. Man lägger det på baren för man "skall bara", sen är det borta. Fast man märker det inte förns lite senare; nej, Alexandra, du..vart är mitt trollspö? Näääää, jag har tappat bort det. Åååååå. Typiskt!

Ja, ni fattar.

Jag har inte bjudit några utan alla är välkomna. Se till att ha åldern inne (eller att ni vet att ni kommer in) om ni skall till BMB efter någon av dagarnas fest. Annars har även Pluto Halloweenfest. Nu ljög jag, jag har bjudit Alexandra. Det gjorde jag redan i början av september. Vi hängde förra halloween och då såg det ut så här! och lördagen.

.




4 kommentarer:

  1. hehe den kvällen kommer jag ihåg såg er på donken då jag va rånare den kvällen hade rånar luva hehe ///ziggeg

    SvaraRadera
  2. Du får ta en drinkpinne som trollspö :)

    Skönt med en älva bland alla häxor..Haha...

    SvaraRadera
  3. Du får flyga över hit och ha en halloween fest!
    Saknar marlenes dirrrrrty!!!
    hoppas allt är bra annars kramar!

    SvaraRadera
  4. Använder du inte något rättstavningsprogram??

    SvaraRadera