fredag 31 oktober 2008

Välkomna hem till Sverige.

Idag hämtade vi mamma och Beccis ifrån Västerås flygplats. Dom har varit på Playa del Inglés, Gran Canaria i en vecka.


Planet stod precis utanför fönstret där vi stod och väntade. Förstå chocken dom måste haft när dom möttes av 2+ grader.


Jag såg när dom klev av planet. Blev jätteglad och hoppade upp och ned. -Jag ser dom Gabriel, gör du? DÄR DÄR! Jag vinkade och hade mig men dom tittade inte ens åt mitt håll.


Sen åkte vi och åt på Mc. Rebecca hade Flipp-Flopp på sig, och väldigt lite kläder till skillnad ifrån mig som hade jeans och vinterjacka. Det såg faktiskt kul ut när hon stod där. Undra vad alla andra tänkte?

.
.

7 kommentarer:

  1. Vad är det för kille din mamma går med? :0



    Hej Beccis.

    SvaraRadera
  2. De du Fredrik får du o alla andra grunna på: Mamma

    SvaraRadera
  3. Till töntarna.(Ferdik o mamma) Ni är ju lika nördiga båda två. det är ju ingen man. Det är ju en ung tjej i knäjeans och typ adidasjacka. bredvid henne går en man. Klicka på bilden så blir den större och då ser du... hahahha

    ferdik,. hoppas Beccis läser det här då så hon kan heja tillbaka. Annars kan du ju skriva på hennes bilddagbok.

    Jag bjöd Beccis på lördag. Får se om hon kommer. Tjata lite på henne för hon låter bitter. Vill bara vara hemma. =(

    SvaraRadera
  4. Haha vill bara vara hemma ! . Men vad ska man klä ut sig till da ? jag har ju inget!

    ps.hej ferdik

    SvaraRadera
  5. När jag säger kille så menar jag såklart killen som är närmast din mamma. Inte tjejen som är närmast in mamma.

    Vem är killen? Kommer Malle snart få en halvsyrra med knäjeans?

    Frågorna hopar sig.

    SvaraRadera
  6. Till Ferdik: *En sån där smiley på msn med stora ögon, små pupiller och rak mun*....

    SvaraRadera
  7. Men hallå Fredrik!/Jag vill också ha ett liv, vad är problemet/Smiley heter han

    SvaraRadera