måndag 6 oktober 2008

Bajs och Vaselin.

Var in på en blogg som heter Stureplans vackraste. Jag läste och läste för det är en väldigt rolig blogg. Jag hittade en film där som jag måste tipsa er om, bara för att jag tycker om att bli överraskad av filmer på You Tube. Jag tycker om att sitta med öppen mun och stirra, rygga tillbaka och fråga mig: Varför?
Funderar på att göra en egen sång och filma mig själv med webbcameran. Undra vad låten skall heta?
.
OBS. Sitter du på jobbet bör du kanske inte titta på detta klipp just nu. Vänta tills du kommer hem.


4 kommentarer:

  1. Den där har jag inte sett!! Är den ny? Måste genast tipsa om den på min blogg!

    SvaraRadera
  2. Det står att den är upplagt "1 year ago".

    Det är roligt när man stöter på folk som kan bjuda på sig själva så här mycket. Mer av sånt vill jag se!!!!

    SvaraRadera
  3. Ehhh... Marlene, det där var det mest sjukaste jag sett på år och dagar alltså!!! "Åhh, fredrik ta min lem i din mun" haha...vafan e det där lixom??? ojojoj

    SvaraRadera
  4. Den här kom ut för tidigast 3 år sedan. Skönt att se dig uppdaterad på all e-humor :D

    SvaraRadera