lördag 18 oktober 2008

Inför Födelsedagskalaset

Vi gick aldrig på EGO-festen igår. Idag är det en ny dag och nya planer. Jag är bjuden på födelsedagskalas runt 7-snåret.
Köpte en ny klänning i veckan som jag tänkte ha på mig ikväll. Saken var bara den att klänningen är så tajt så min lilla put-mage stack ut.


Jag letade fram min gördel och tog i "för kung och fosterland" för att knäppa igen hela. Så nu ligger magen där inne och trycker, men den får inte komma fram förns jag kommer hem igen inatt=)


Kvällens sminkning är sotiga ögon. Till det har jag vita smycken, vita skor och ett svart band i midjan.


Ett försök till helbild men misslyckades.
.
Ha en trevlig lördag på er. Framförallt min lillasyster som skall på skumparty ikväll;)
.
.


3 kommentarer:

  1. Vad säger din pojkvän om att du visar upp dig i underkläder för främmande människor?

    SvaraRadera
  2. De blev inget skumparty för lokalen tillät inte de :( piss !!Men det var kul ändå . Haha de tog mig 40 min att gå hem från stan, hade dansat så mycket att mina fötter va helt förstörda . Så kan de gå ! hihi ;)

    SvaraRadera
  3. vad fin du är gillar dina ögon ///zigge

    SvaraRadera