lördag 25 oktober 2008

Tila Tequila, söt som få =)

Jag har fastnat totalt för MTV`s dokusåpa om Tila Tequila som skall hitta sin stora kärlek. Jag tycker att Tila är så söt så jag dör.


Sen är hon söt i sättet men ibland är hon helt galen. Haha.


Visste ni att hon har gjort musik också. Laddade hem en låt idag men det lät ungeför som när Paris Hilton gjorde musik i början. (blev ju bättre sen) Dock tror jag det finns bättre sånger med Tila än den jag hörde då jag bara hittade en låt.


Ett kollage jag gjort med en massa bilder på Tila. Ville ju visa alla=) Tycker att hon är lika fin i blont som i brunt hår.

.
.


4 kommentarer:

  1. Jag gillar Tila :) hennes låt stripper friends gillar jag haha!

    SvaraRadera
  2. Tila är så jävla lovely! älskar hennes tatueringar =)

    SvaraRadera
  3. En av hennes basta vanner och Ex.. jobbade pa samma jobb som mig.. det va coolt..
    /abby

    SvaraRadera
  4. Till Abby:
    ja, det är faktiskt rätt coolt. Ännu coolare om du sett henne irl. men det du skrev räcker ändå=)

    SvaraRadera