måndag 20 oktober 2008

Morgondagens resa=inställd...

...pga att en kille vägrar att säga vart det ligger. Det enda svar jag fått var inget svar. Jag är superledsen för att jag har verkligen sett fram emot den här resan.


Den övergivna Syfabriken.
.
Ni får gotta er i föredetta besök så som Kodak Hill och Den Övergivna Lyxvillan. Sjukhuset och Syfabriken. Seanste besöket var i våras i ett övergivet hamnhus.


Känns som om de övergivna platserna i närheten sinar ut. Nu finns det inga kvar som vi hittar till.


Men intresset hos mig finns kvar och det kommer nog upp något så småningom.
.
.

2 kommentarer:

  1. Hmmm... Bara för att en kille vägrar svara???

    SvaraRadera
  2. men du var den ända som mailade på kvällen. var lite sent ute lixom. Och du var så otrevli tyckte jag...
    men nu har ju allt löst sig. jag lovar att skriva ett snällt inlägg om dig.
    Imorgon innan jag åker.
    Kram Kram=)

    SvaraRadera