lördag 12 januari 2013

Veckan som varit i Iphone-bilder


Ligger lite efter i bloggandet. Allt gör i veckorna som inte är hemma blir ju att jag tar kort med Iphonen. Blir inte lika bra bilder som om jag skulle släpat runt på kameran. Tror det är lite det här med bilderna som gör att jag inte bloggar om det då.
Om någon undrar om Antonio inte har nå andra kläder när vi är ute så är den gröna tröjan en överdragströja som vi sätter ovanpå hans vanliga kläder när vi ska ut. Gäller även byxorna, han ju oftast tights på sig. Därav har hans amma tröja på hela veckans bilder.

 Det är ju roligare om det finns bilder till allt jag gjort. Då förstår ni bättre när jag berättar.
 
Veckan började med att jag fick tid till att sola.
Varit ute massa med Hiro.
Gick och hämtade ut mitt körkort. På vägen dit satt det en cykel i toppen av en stolpe. Hur fick man upp den? Stackars ägare.
Hade tid på sjukhuset. Tog bilen. Hade tid kl 09:00 och då var det så här mörkt ute.
Syster, jag och Antonio var på Lars Wallins utställning på Västerås Konstmuseum.
Kort om utställningen:
Designern Lars Wallin återvänder till barndomsstaden Västerås med utställningen Fashion Stories. I utställningen presenteras unika kreationer i exklusiva material från hans 20-åriga verksamhet som designer.
Den blåa byxdressen på bilden här ovan, är Carolas och den hade hon i melodifestivalen 2006.
Så här smala ben har Lars Wallins kvinnor på hans skisser. Jag skulle altså inte kunna ha hans kläder... Hö hö.
Antonio läser program för utställningar. Vi sitter vid cafét. Ohhhh, säger Antonio och höjer på ögonbrynen.
Blev inte så många bilder från utställningen då det var väldigt mörkt i lokalerna.
Vi har varit på Erikslunds shoppingcenter och provat ut skor till Antonio. Sen ville syster och Gabriel äta på Burger King. Det var inge gott och jag blev inte mätt. Fick äta om när jag kom hem=(.
Besökt en förskola med Antonio.
Hälsat på Antonios gammelfarmor. Det var jag, Antonio och min syster som åkte dit. Antonio var supersnäll och min farmor fick pussa på hans lår.



Sådär, nu vet ni hatt jag har gått utanför dörren;)

1 kommentar:

  1. Hihi de ser precis ut som jag kommer ihåg de hos J!
    Nonna med för den delen, de man ser av henne iaf:)
    Hoppas de är bra med er och resten av släckten!

    SvaraRadera