söndag 20 januari 2013

Familjen Engström/Zufic bjuder på mat


Igår på eftermiddagen och kvällen hade vi gäster här hemma. Vi bjöd på mat och hade det jättetrevligt. Elmo var här och lekte med Antonio. Elmo satt i BRIO-stolen och matade Antonio med morotsbitar. Fick tyvärr ingen bild på det då batterina i blixten tog slut.


- Lägg inte ut bilden med Antonios kissblöja på bloggen, skrattade Ewelina. Då kommer du få massa kommentarer...och förmodligen SOC på dig. Hahaha. (Vi bytta den efter bilden togs så ni kan andas ut).

Ewelina blundar på bilden så jag cencurerade den.

Sen när Antonio somnade så var det bara en gäst kvar och vi såg Paranormal activity 4. Den var inge bra. När filmen var slut gick jag och la mig i sängen och somnade på en gång.

3 kommentarer:

  1. Hej bruden, jag tycker du är väldigt fin, Jag själv är inte så nöjd ännu, men jag ska klippa lugg och färga om håret när det nu är läge när jag har pengar :/ Hoppas allt är bra med dig, följ gärna min blogg jag följer din. Så kommentera och följ gärna min blogg om du vill.

    Linzaz.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. Emelie, mamma till Miliam21 januari, 2013 05:58

    Förlåt, men jag måste bara påpeka detta igen... Du är så otroligt vacket att det är helt galet! Din sprudlande personlighet gör ju inte saken sämre om jag säger så! :) Att du kämpar på med sån glöd, trots några riktigt tunga psykiska och fysiska omständigheter (förlossningen och den tragiska trapp incidenten) visar bara hur fantastisk stark du är! Du verkar vara en kvinna med starka åsikter och som har båda fötterna på jorden, sånt finner man tyvärr inte i en handvändning i dagsläget. Sunda värderingar, bjuder på dig själv och glimten i ögat när du skriver :) Det är riktigt roligt att följa din blogg och jag hoppas att du fortsätter att skriva många år till! :)

    SvaraRadera
  3. Tusen och tusen tack. Att öppna bloggen en morgon och mötas av detta ger mig styrka för dagen.

    SvaraRadera