måndag 21 januari 2013

Färgglada barnprylar


Jag vill bara köpa fina barnprylar på nätet. Det är som jag ser nåt med Antonios namn på vart jag än vänder mig. Men jag håller mig och istället tipsar jag er. Kanske hittar ni just det ni söker. Tänkte att många av er gillar min stil jag har på Antonios rum.


 
  • Mindre tallrik i melamin med motiv designat av illustratören Ingela P Arrhenius. (Antonio har uggletallriken). Bluebox, 65 kr/st.
  • Förtrollande fina babushkadockor designade av Ingela P Arrhenius! (Antonio har de översta). Bluebox, 219kr.
  • Bokstöd Uggla från SkipHop. Lekmer, 449kr. Finns även apor och hundar
  • Dragdjur från Djeco. (Denna har Antonio). Bluebox, 179kr.
  • Lego – Förvaringshuvud. Skoj och annorlunda förvaringsbox vars form är identisk med legogubbens huvud – fast gigantisk! Bluebox, 159kr.
  • Bordslampa i turkos metall, vit insida. Finns även i svart. Lagerhaus, 249kr.
  • Krokrad att hänga över innerdörr, kräver inga fästen eller beslag. (Köpte idag faktiskt) Lagerhaus, 149kr.
  • Fåglar på vit krok (2-pack), BlueBox, 135kr

 

2 kommentarer:

  1. Hej Marlene! Jag är ny här på din blogg, men har via googlande på magbilder sett dig någon gång tidigare och läst om din förlossning. Är själv 24 år och höggravid så går som på nålar hemma nu och bara väntar!:) Vill bara säga att vilken härlig blogg du har, och vad härligt du bjuder på dig själv! För mig som blivande mamma nu är det verkligen peppande att se hur stark du är och hur otroligt fin du är! Har gjort ungefär samma viktuppgång som dig nu under graviditeten, och när jag fick syn på dig nu så har du ju blivit så otroligt smal! Hur har du bärt dig åt kvinna?:p Man känner sig ju helt uppgiven såhär i slutet, stor pluffsig och mycket tankar på kroppen efteråt. Jag bara längtar efter att få vara mig själv, ensam i min kropp och drömmen är att bli hyffsat som innan även om det kanske blir en lång väg dit! Du är insiprerande!:) Med vänlig hälsning, Elin

    SvaraRadera
  2. Elin: Jag mådde inte så bra och hade magkatarr. Kunde inte äta så mycket. Gick ner lite för mycket tyckte de runt om mig. Tror jag väger 52 kilo nu. Men denna vecka är hungern tillbaka och jag äter hela tiden igen.=)

    Unna dig att gå upp nu när du är gravid. Unna dig allt gott. En gång i livet kan man väl få vräka i sig vad som helst.

    När du fött barn så kommer du nog inte tänka på vikten lika mycket som nu.

    Låt det ta den tid det tar!!!! De första 5 månaderna händer det kanske inte så mycket.

    På mig hänger hud och magen är plufsig. Sånt man får ta. Ja, om man inte ligger i och tränar. Har sett mammor med fitnesskroppar och magrutor;) Hahaha

    Sätt upp en vikt som du klarar. kanke 68 kilo? Jag hade 62 kilo.

    SvaraRadera