tisdag 15 januari 2013

Har sökt jobb via datorn idag. Min mamma kom och lekte med Antonio


Nu med ett datum när Antonio ska börja på dagis  kan jag lättare söka nytt jobb. Har sökt tre jobb idag. Min mamma kom hit och hjälpte mig med Antonio så jag kunde sitta och skriva vid datorn. Man ska registrera sig på sidor, för det är inte alltid det går att söka via mail och bifoga det man vill. Tog ca 3 timmar. Ville ju skriva bra presentationer till vardera jobb också. Är så spännande. Vill få svar snarast minsann! Kommer jag på intervju så är ju bara det jätteroligt!

Jag ringde mamma och sa att jag hittat två jobb som jag ville söka. Frågade om hon kunde komma snarast och det gjorde hon. Hon lekte med Antonio så jag fick vara ifred vid datorn. Snällt va?



1 kommentar:

  1. jag söker också jobb för tar examen i sommar :) men det är så tråkigt att det finns så dåligt med jobb just nu!!

    kan du inte göra fler videoinlägg där du visar hår & smink tips?

    lycka till med jobbsökningen!
    mvh maria

    SvaraRadera