tisdag 29 januari 2013

Svara på kommentarer


Är medveten om att en funktion där jag kunde svara direkt under den kommentar jag vill svara på, borde finnas.

Det gör att få så, men då öppnas inte kommentarsrutan i ett nytt fönster, utan sidan laddas om. Vill absolut inte ha så, utan tycker det är skönare att det öppnas i ett nytt fönster. Så tills blogger blir lite mer 2013 med fler funktioner och lösningar, så kommer jag antingen svara på era egna bloggar, eller soM nu, svara med en rubrik så ni hittar rätt. Tex. Anonym ang frågan om håret:
Här svarar jag och Antonio på era kommentarer och frågor.




Här skriver Antonio på sitt sätt. Han sitter på hela datorn.


6 kommentarer:

  1. Jätteroliga bilder! Ha! Ha!

    SvaraRadera
  2. Du är mkt finare utan löshåret!

    SvaraRadera
  3. Hej Marlene! jag skulle vilja veta hur länge gick du på körskola? och om tog du dubbel lektioner? grattis till kortet! sen måste jag bara klämma in -fan vad snygg du är! brun smal och skitsnygg hårfärg!! dundermorsa! :)

    SvaraRadera
  4. Härliga bilder :) Har du löshåret i på bilderna? Ditt hår är ju verkligen bedårande! Vad är det du använder för hårfärg.. för visst gör du det hemma?

    SvaraRadera
  5. Hej på er. Här kommer mina svar om löshåret: Ja, jag har löshår på bilderna. Mitt vanliga. Det andra var ju fel färg.

    Jag färgar håret hemma. Har börjat bleka utväzten i underhåret för jag vill ljusa upp det en aning.

    I detta inlägg finns bilder på färgerna jag använder.
    http://marlenezufic.blogspot.se/2012/12/ljusar-upp-haret_20.html

    Jag har färgningen i längre än vad det står på paketet.

    SvaraRadera
  6. Anonym ang körkortet. Jag gick oktober, november och december. 3 månader. Jag hade en dubbellektion. Körde 3-4 gånger i veckan. Tog 26 lektioner innan nåt började hända. Efter de lektionerna började jag lära mig köra. haha. Kommer inte ihåg nu hur många det blev men 36 kanske? Står nog i ett äldre inlägg.

    Pluggade teori på körskolan,hemma, vid datorn, betaltester och via iphonen.

    Hade inte så socialt liv under dessa tre månader om jag säger så.

    SvaraRadera