fredag 25 januari 2013

Jag behöver....måste...ska...vill...borde







Nu är det helg. Tror Gabriel är sjuk för jag hör honom hosta från sovrummet. Får se hur han mår. Finns en massa saker jag behöver göra. Om han mår dåligt så kan jag inte göra det jag måste. Men som tur är har Gabriels syster semester nästa vecka och hon ska då hjälpa mig med Antonio. Ska planera med henne när vi ska ses.

Jag behöver färga underhåret.

Sy ett par gardiner till Antonio. Det är en lång process. Tvättat tyget, torka, stryka, mäta, göra mönster, klippa, nåla, sy. Kommer väl ta några dagar.

Storstäda sovrummet för luften är tung därinne.

Åka och lämna in Hiro för kloklippning.

Det är väl de måsten jag behöver göra. Sen har jag en massa ”jag vill göra saker”. Men det beror på hur Antonio mår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar