torsdag 17 januari 2013

i can't bear to be without you


Tänkte visa er vad som fanns mer i kassarna jag bloggade om igår. En present från hans mormor. En nalle som är helt i hans (min) stil. Jag var in på Lagerhaus för att fråga om en uggla som fanns innan jul. Den var slut. Jag sa att jag varit in förut och frågat om de sålde kramdjur men fick till svar att de slutat ed det. Fanns inga kramdjur på Lagerhaus i Stockholm heller när jag var där. Men jag kanske missade ugglan då eller så hade den inte kommit in/var slut redan då.

Men de sa att de fått in nallar, så tydligen säljer de kramdjur…IBLAND. Lagerhaus hade så fina kramdjur förut. Hade turen i våras och köpte deras sista robot, som även var nedsatt i priset. Den har Antonio haft jättelänge. Den är blå och orange.

Nallen som mamma köpte till Antonio i present hade de precis fått in så de låg i kartong. De var inte ens uppackade.

Den är superfin. Vilka av er kommer nu rusa dit och köpa den?





4 kommentarer:

  1. Hej!

    Först vill jag bara berätta vilken bra blogg du har!! :)

    Såg ditt videoinlägg när du satte upp håret och la märke till musiken i bakgrunden, vad kul att du lyssnar på prince royce :) Lyssnar du mycket på bachata musik? :) Jag älskar den musikstilen och även merengue musik :) Du kanske har nå tips på fler artister?

    Stor Kram/Katta

    SvaraRadera
  2. Vad kostar den? :)

    SvaraRadera
  3. Joahnna ang pris på nallen: Tror den kostade 149 kr på lagerhaus. Kramar

    SvaraRadera
  4. Katta: Jag lyssnar på olika stilar olika perioder. Är så blandat. Jag kan göra ett inlägg (när tid fås) med musik jag lyssnar på just nu=)

    SvaraRadera