måndag 14 januari 2013

Hiros flickvän fick sig en tvätt

Min hund Hiro har en nalle som han har haft sen han var liten. Det har blivit hans flickvän med tiden. Nallen blir emellanåt smutsig och äcklig. Han slickar nallens päls och ibland trycker han upp henne mot skostället och..ja. Jag såg nallens bakdel och kände att nej, nu måste jag tvätta den.

Jag kan inte bara ta nallen och slänga in den i tvättmaskinen. Skulle Hiro se när jag gjorde det så skulle han sitta nedanför tvättmaskinen och titta på när den snurrar. Han skulle gnälla och grina över att den är där inne. La upp en film förut när det råkade hända. LÄNK. Så jag måste ta nallen när han inte ser, så han är helt ovetande att den är på tvätt. Den kan ju lika väl ligga i nåt hörn.

 


3 kommentarer:

  1. Haha så söt! Våran Linus hade också en favorit som han "mördade" med jämna mellanrum! Tyvärr va vi tvungna att låta han somna in i november:(

    SvaraRadera
  2. Hiro är så otroligt fin. Jag ska köpa en Pomeranian snart, kul att få läsa lite om en hund av samma ras.


    Och tack för en bra blogg!

    SvaraRadera