fredag 15 augusti 2008

Ferdik har roligt

I dag har Ferdik haft kul på sin blogg. Han önskar att han fick intervjua mig så som jag gjorde med honom en gång, men han vågar ej så han har hittat på en egen. Fett kul för er som fattar alla skämt.
  1. Jag går alltid hem tidigare ifrån krogen. Orkar inte kvällen ut. Vad har hänt?
  2. Det tar över en vecka att sätta ihop något här hemma. T ex våran garderob som vi håller på med nu.
  3. Det där med listerna är sant. Jag hade ej tid att åka ner på stan och se på SvampBob för vi skulle limma lister här hemma.
  4. Datumena och 80talsfesten fattade jag ej.
  5. Ferdik menar på att alla tjejer som gillar honom kallar honom för Freddan.

OBS. Ni fattar väl att bilden inte är jag. (vissa fattar ju inte humor) Haha

.

.

2 kommentarer:

  1. Hahaha!

    Han kan visst vara rätt rolig o inte bara dryg :)

    SvaraRadera
  2. haha fan va tråkig han är :P

    SvaraRadera