onsdag 27 augusti 2008

The wizard of gore

Har precis sett den mest konstiga film man kan tänka sig. Se den gärna bara för att den är så konstig. Scenerna är som tagna ut en Franz Kafka-bok. Ni vet han jag skrev om förut. Han som skriver som om det vore en mardröm.
Man måste ha stark psyke för att klara av att läsa hans böcker. Samma gäller denna film. Eftersom jag har lite problem med magen nu var filmen inte den bästa. Jag fick kramper i magen och en jävla känsla i kroppen som inte vill gå bort.
.
När slutet kom fattade jag inte hela filmen ändå. Kännde mest; fan va skönt att den är slut. Var tvungen att se klart den. Nåt höll mig kvar.
.
Se den om ni vill ha en konstig känsla i magen.
.
PS: Det finns två filmer med samma namn. En är från
1970 och den andra 2007. Ni skall se nytappningen från 2007 alltså.
.
Ha en läskig kväll.

.
.

3 kommentarer:

  1. den ser jag på nu =D /zazzez på bilddagboken.se

    SvaraRadera
  2. Tänkte vsara på din bilddagboken eftersom du skrev adressen men man var tvungen att ha gästlösenord. vad är det för något? kan inte alla se dina bilder eller kommer det bara upp när det är mycket folk inne?

    vad tyckte du om filmen då? helt sjuk. Du kommer drömma mardrömmar inatt!!!

    SvaraRadera
  3. du kan kolla min blogg annars ,
    http://zazzez.blogg.se/index.html

    filmen var helt sjuk haha, men drömde inga mardrömmar iaf som tur var =)

    SvaraRadera