söndag 17 augusti 2008

Parken Zoo och sagofåglarna


Bland det första jag gjorde i Parken Zoo var att köpa en rosa flamingo. Alla tyckte den var ful men jag älskade den. Nu sitter den på min sida av sängramen och jag blir glad varje gång jag ser den.


Bästa bilden blev på en ödla.



Kameleont. En skötare skulle mata kemeleonten och när han öppnade glasdörren stack jag in handen och tog kort. Lite suddig bild för jag vågade ej ha blixt på. Tänkte att kemeleonten kanske skulle bli blind då.


Vet ej vad detta djur heter och stackaren är ej med på deras hemsida.


Jag och Gabriel


Rebecca och Gabriel tittar på flamingorna. Inte heller dom fanns med på Parken Zoos hemsida. Dåligt tycker jag.


Se så fina sagofåglarna är när dom lekar i vattnet.






2 kommentarer:

  1. Har du tänkt på vad lik du är "Leila bakar" ?

    SvaraRadera
  2. Jag gogglade en massa bilder men jag vet inte om jag tycker det. Tack i alla fall för hon är ju jättefin Leila.

    SvaraRadera