torsdag 21 augusti 2008

Vad föreställer bilden?

Jag har tagit en bild, klippt ut en del av den och nu får ni gissa vad bilden föreställer.


Vad föreställer bilden?
.
Lägger ut hela bilden när någon gissat rätt. Tävlingen kan börja!
.
_______________________________________________
Rätt svar är en Snigel.
Det var Ferdik som gissade rätt. Grattis Gubben. "Gubben". (Hahaha, men menade snällt). Ferdik ville ha ett pris men han kan inte uppföra sig så det blev inget pris denna gång. Grattis Ferdik till att du gissade rätt!

.
.

7 kommentarer:

  1. Snigel fyfan. Ge mig ett pris ditt snåla pulver.

    SvaraRadera
  2. Snigel är rätt. Tyvärr får dumma kompisar inget pris. och då är inte så snäll. men ett Grattis får du=)

    SvaraRadera
  3. åå shiit den var svårare än flod hästen...
    hade jag aldrig gissat!!!

    SvaraRadera
  4. Ang. att du och Gabriel är trötta på henne som du ville smälla till på Pluto... Är du helt säker på att Gabriel har fått nog? ;)

    SvaraRadera
  5. Det finns bara en tjej för mig och henne kommer jag satsa på livet ut. Så länge jag får i alla fall.

    SvaraRadera