tisdag 19 augusti 2008

Det där om bilderna från temafesterna...

Jag satt nu och gick igenom några skivor. Nä, nu ljög jag. 25 skivor kanske det var. Jag hittade inte bilder från alla temafester men jag kommer göra ett album eftersom jag lovade förut.
.
Eftersom den första skivan med bilder var från när jag var 18 år så skrattade jag åt mig själv när jag såg mig på bilderna. Sen kom nästa skiva, och nästa. Jag skrattade åt mig, åt min syster som på en bild ser ut som en av killarna i Hanson, jag skrattar åt Gabriel så jag ramlar av stolen, han var skitliten när vi träffades. Och sen hade han konstig frisyr. Jag skrattar åt Liin som också var liten. Kände ej igen henne först.

Det finns ett hack mellan där jag slutade bränna albumena på skivor, tills nu när jag har alla på en separat hårdisk. Vart är alla bilder däremellan? *Kliar mig i huvudet*. Det rör sig om två års bilder...minst.



Ser ni hur liten jag är här?
18 år, vi skulle ut på SILK.
Liin, Becc, Gabriel, ni får nu skratta tillbaka.

7 kommentarer:

  1. Är du så där mörk i håret egentligen?

    Tycker du att du var liten där? Du är ju inte så stor nu heller :)

    SvaraRadera
  2. Till Peter. haha. Söt du är.

    Nej, på bilden är håret tonat i mörk,mörtkbrunt. Jag har hafta massa olika hårfärger.

    jag ser ju skillnad som bara den, skrev ju att jag skarattade åt mig själv. man gör ofta så. Varför vet jag inte. man skäms över sig själv, skrattar m.m.

    Till Mamma
    Tack=) Kram Kram Kram

    SvaraRadera
  3. OMG ! vet du jag trodde de var jag först när jag typ gick i 7an . du måste se den bilden shit lika vi är om man jämför den bilden jag menar och din.shit varför är du så läskigt lik mig där :O!!

    SvaraRadera
  4. föresten vadå en av killarna i Hanson . såg jag ut som en kille !!!! OMG .du måste visa mig bilden nån da ! villka har du visat bilderna för ? :O shit!!

    SvaraRadera
  5. Ingen. jag kan skicka bilden på msn till dig. Vi kan skratta tillsammans åt den.

    Sen kan väl du skicka biden när du ser ut som jag på den här bilden. jag kan lägga dom bredvid varandra så kan folk rösta om det är likt.. kram

    SvaraRadera
  6. nej de ska vi inte :P men aså jag tycker vi är lika men men jag gick i 7an där så.. mitt ansikte ser lite mindre ut en ditt men jag kan skicka i alla fall men du får inte lägga ut om du tycker att jag hade helt fel!

    SvaraRadera