söndag 3 augusti 2008

IK Oden´s fotbollsfest

Igår hade IK Oden fotbollsfest. Det var förfest hos oss. Jag hade suttit hos mina äldre grannar hela kvällen och vi drack upp 1 lite bailays. Sen blev det Pluto. Jag mådde inte så bra så vi gick efter 45 minuter. Sen somnade jag dyblöt i sängen för det var så varmt. Jag vaknade dyblöt och gick upp och städade efter Gabbes förfest.


OBS. Vatten i glaset.





Idag skall vi göra om lite i vardagsrummet vårat. Vi är ju inte helt klara sedan flytten. Skall bli så roligt att komma framåt.

2 kommentarer:

  1. Tur att det bara var vatten i glasen! Jag skulle aldrig vågat sitta med det där svettbandygänget annars..

    SvaraRadera
  2. Hahahaha. Det var fotboll, inte bandy- och alla var supersnälla mot mig. Jag trivdes.
    jag halsade tre glas vatten efter varandra, innan vi drog hem.
    Testa själv med den mängd baileys jag drack. Blir för mycket i magen asså. Men dte är ju så gott!!!

    SvaraRadera