torsdag 21 augusti 2008

Vad föreställer bilden?

Jag har tagit en bild, klippt ut en del av den och nu får ni gissa vad bilden föreställer.


Vad föreställer bilden?
.
Lägger ut hela bilden när någon gissat rätt. Tävlingen kan börja!
___________________________________
Rätt svar var Påfågel. Det var mamma som gissade rätt först av alla. Inte vilken mamma som helst utan min mamma. GRATTIS!


Nu är alldeles för duktiga så jag lägger ner dom här töntiga tävlingarna nu. Ingen utmaning för er.
.
.
PS. Vem gissar på falmingo? Det heter för det första flamingo och för det andra är dom rosa. Gissning nummer 3 var kyckling. Antingen är du färgblind ellrr så tycker du det är roligt att gissa fel. Haha.

6 kommentarer:

  1. Vad är en falmingo? Trodde det hette flamingo! Men det är fel.. PS. Dom är rosa...

    SvaraRadera
  2. Påfågel måste de va med så granna fjädrar/mamma

    SvaraRadera
  3. jag tror också att det är en påfågel!!!

    SvaraRadera
  4. mamma hade rätt. Nu lägger jag ner dom här gissatävlingarna för ni är för duktiga=(

    SvaraRadera