tisdag 26 augusti 2008

Moln som ser ut som någonting. Inskickad av en läsare.

Jag har precis haft en hostatack. Varför? Jo, jag satt i halsen när jag fick ett mail av en av mina läsare, även min bloggvän Ferdik. Jag började skratta så häftigt att jag satt i halsen.

Jag bad er märka era moln-mail med "moln" så jag ej tog dom för skräppost. Fredrik var tydlig och märkte sitt mail med: Moln, altså inte kejdebrevet "moln" och inte spamet "moln", utan bara moln.
Texten i mailet lyder:
Moln.
Mvh F
PS. Visa inte denna för Beccis, hon kan bli rädd.
.
(Beccis som Fredrik kallar henne är min lillasyster).
.
Sen är denna bild bifogad:
Molnmonstret!
.
Hur rolig var inte den här inskickade bilden? Haha! Jag tycker allt är så gulligt gjort. Hur han har ritat monstret som mest ser ut som en krabba. Jag kommer att skratta en timme till. Kankse två...
.
.
Har du också tagit en molnbild som ser ut som någonting?
Skicka era bilder till: Decisa@hellokitty.com
Märk mailet med "moln" (Så jag ej tar mailet för kedjebrev m.m.)
.
.
.

3 kommentarer:

  1. Jag måste bara fråga om ditt liv är innehållslöst, då du hela tiden verkar tänka på din blogg och få bilder till din blogg. Är det inte lite väl mycket?

    SvaraRadera
  2. sv: vad kul att du gillade bloggen :) kram malin

    SvaraRadera
  3. "få bilder till din blogg"?
    Menar du molnbilderna? Det är en kul grej.

    För övrigt är ju mitt intresse att fota. Min kamera är alltid med mig och har varit sen jag var liten. Jag måste spara alla fina minnen liksom.
    Om jag var ute efter bilder så finns ju google också. Hoppas du fick svar på din fråga.

    PS. Innehållslöst? Ähh, ser du inte hur mycket osm händer varje dga? Skulle inte bligga om jag inte gjorde nåt. Dum fråga!

    SvaraRadera