onsdag 20 augusti 2008

Gym

Idag har Josephine, Gabriel och jag varit på ett gym. Jag tränade ej så mycket eftersom jag har skadat min kropp från ett en-timmes boxnings-pass. Det blev mest lite armar och en jävlans massa strechning.


Josephine tränar med tyngder medans jag sträcker ut benen.


Titta noga på denna bild. Jag har aldrig varit på gym förut så detta är en ovanlig syn.
Kommer dock aldrig mer träna i långbyxor då dom fastnar på benen och jag får svårt att röra mig. Nästa gång blir det nog leggings och lång t-shirt.
Vet ni hur svettig man an bli mellan brösten? Typ sjukt svettig!


På väg ut.

Gabriel var tydligen skitstark. Efteråt fick jag känna på hans muskler. Sjukt sexigt. Själv har jag en liten liten bula på mina överarmar.
.
.
.
.

6 kommentarer:

  1. hahaha..du e rolig du... skönt att kunna börja dagen med ett litet skratt! :)

    SvaraRadera
  2. Men det är sant. Sanningen är rolig ibland=) Kram

    PS. Hoppas du hade det bra på jobbet=) vet att du läser min blogg just när du är på jobbet.Rätt?

    SvaraRadera
  3. *skäms lite* men ja... :) De e bara för tråkigt och tröttsamt ibland att försöka bara tänka på jobbet... :) Då brukar din blogg pigga upp mig!
    OBS! inte alltid... :)

    SvaraRadera
  4. De där lät lite fel...din blogg piggar alltid upp men jag läser inte den bara när ja e på jobbet...så fick vi det uppklarat också! :)

    SvaraRadera
  5. Kul blogg! Men jag måste säga, vilken snygg kille du har.Vilka armar MUMS. Men du är också väldigt söt.

    SvaraRadera
  6. Tack att du säger det för jag tror inte han fattar. Jag tycker dom är skitsexiga. MUMS säger jag med=)Sen är han charmig också och lika busig som mig=)

    Hoppas du fortsätter att titta in här då och då. Kramar

    SvaraRadera