onsdag 20 augusti 2008

Veckans Vimmelbild(er)

Veckans vimmelbilder är tagna ifrån Plutos hemsida.



Tre blondiner. Hon till höger ler så mysigt. Hon ser lite fullifan ut under ytan. Hon har något busigt på gång. He he




Heter inte båda Malin?
Kul och gå ut på krogen och presentera sig; Hej ,jag heter Malin och det här är min kompis Malin. Haha. Hon till vänster hade ett väldigt fint hårband i alla fall. Skulle även passa till Power Meet nästa år. Vart är det köpt?

Västerås har många fina tjejer! Eller va säger ni?

6 kommentarer:

  1. okej :) Ja det kommer bli jättefint sen kan jag lova:) Jaaa det är klart, det finns många fina bad men inte så mycket fik och sådär faktikst =/ kanske för att det är så litet :) tackaaar, vad jobbar du med?:)

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Brunetten på det översta kortet längst till höger, är lite lik dig/din syster..kanske är det ögonen som gör det?

    SvaraRadera
  4. Jag menar blondinen/mellablonden/ljusbrunetten whatever =)

    SvaraRadera
  5. Om du tycker det säger jag/min syster tack för hon var ju så fin. men vet je om vi är lika. Hittar inget. Ska tänka på saken. Haha
    KRAM

    SvaraRadera
  6. hon på första bilden till väster heter sanna en tjej kompis från bäckby ///zigge

    SvaraRadera