torsdag 7 augusti 2008

Djur

Igår besökte vi Kolmården. Tyvärr krånglade min kamera just igår. Har varit ledsen hela dagen idag eftersom jag såg fram emot att göra ett album av alla fina bilder, men dom är gryniga och suddiga. Dock är här några av bilderna ifrån igår.


Gabriel bjöd på hela resan som varit en present till mig som jag fick för länge sedan om ni minns?
Jag är väldigt glad för dagen och tackar Gabriel så mycket=)


En av höjdpunkten var när man fick klappa djuren i "klapphagen". Jag klappade två djur, sen tog jag mest bilder. Kan lova att dom blir klappade så det räcker och blir över.
.
.

2 kommentarer:

  1. Va mysigt!

    Åkte ni safari med bil också?

    Inga delfiner på korten.....

    SvaraRadera
  2. Ja, vi började dagen med safari i bil. men alla bilder blev så dåliga (som jag skrev) så därför.

    Vi var på markoolios delfinshow å, men där var delfinerna så långt borta och det var mörkt i lokalen.

    Det där var som sagt de bästa bilderna.

    Ska kolla igneom en gånga till och se om jag hittar fler häftiga bilder. Eller film.

    SvaraRadera