söndag 24 augusti 2008

Pernilla Lundberg

Pernilla Lundberg har börjat att blogga.

Jag går in ibland för att titta på hennes fina bilder. Innan hon bloggade brukade jag besöka hennes
hemsida. Hon gör sig så bra på bild och kan göra miner på beställning.
Men över till hennes blogg igen...

Antingen har hon inte tid att blogga och skriver slarvigt för det, eller så har jag stött på någon som särskriver så mycket att det inte går att läsa.
Utdrag ur Pillans blogg.


"Hello my babes
I kväll har jag har varit och träffat lite gamla arbets kollegor på FHM jätte kul men mycket grabb snack som vanligt ,,,, hahahah...kom just på att mitt cover i Norge är ute kolla på www.fhm.no
Ska till Norge på måndag på plåtning igen ... "


Vart är alla kommatecken och alla punkter? Ibland fattar jag inte inlägget utan måste läsa om och om igen.

För övrigt så kan ni besöka hennes
blogg här. Älskar klänningen hon har på sig i detta inlägg.
Kan någon sy en sådan åt mig? Har storlek XS-S.
.

.
.

15 kommentarer:

  1. Du är så jävla töntig Ferdik! Haha.
    Imorgon ska jag ha på mig leggings med ett grönt linne till. Jag drar ner det över rumpan. Ibland säger Gabriel att rumpan syns. -Vad tror du jag har leggings till? Då gör det ju inget. Suck.

    Ni fattar ju ingenting ni!

    SvaraRadera
  2. Han din kille G verkar ju bara svartsjuk, visa rumpan din med stolthet, haha! Om du nu har nån eftersom du har storlek S-XS. Ha en bra dag.

    SvaraRadera
  3. "Om du nu har nån eftersom du har storlek S-XS"

    Idioter finns det gott om...

    SvaraRadera
  4. Nämen, tog prinsessan illa vid sig? Du ser ju platt ut!! Måste väl tåla lite mer än så om man har en blogg med bilder!!!!

    SvaraRadera
  5. Nej, absolut tog jag inte illa vid mig. Var bara så dumt. Att börja hacka på min storlek på kläder.
    //Prinsessan=)

    PS. Skulle vara trist om det var utan bilder? Eller hur?

    SvaraRadera
  6. Bra att du inte tar åt dig av såna onödiga kommentarer! :)
    Bilder behövs absolut för att det skall vara roligt att läsa. :)

    SvaraRadera
  7. Till Kena:
    Jag håller med. Jag själv orkar inte läsa bloggar med bara text, text och ännu mera text. Jag vill att mina läsare bara skall kunna slumläsa igenom allt om dom vill det.. Min blogg skall även vara lättsläst. Sen vill jag ju dela med mig av alla fina bilder jag tar.
    Någon gång i framtiden, efter tandställningen (dyrt) kanske det blir en systemkamera. Skulle vara så roligt att få fota på riktigt.
    Kram "Prinsessan" Hahaha.

    SvaraRadera
  8. Du ser inte alls platt ut...Du är jättefin ju

    SvaraRadera
  9. Tack=)! Platt? mera något på magen jag vill bli va med.

    Jag är rätt nöjd. Tänk att få höra vaje dag att du är fin.(av gabriel) Då känner man sig fin. Det är bästa medicinen=)

    SvaraRadera
  10. Du får säkert blickar o leenden hela tiden...killar vänder sig säkert om när du går förbi

    SvaraRadera
  11. Vadå platt? Stor byst som putar ut på en smal kropp!! Ser inte det konstigt ut. Ps En stor fyllig kropp med stor rumpa o stor byst är snyggt men en liten kropp osv. Propotioner ska de va

    SvaraRadera
  12. Den anonyma hackar väl inte, bara säger att du kanske inte har nån rumpa efetrsom du har den storleken! Fint med timglasfigur!!! bli inte så sur prinsessan, haha

    SvaraRadera
  13. Jag har börjat vänja mig vid att ni kallar mig för prinsessan nu. Fortsätt med det kära läsare.
    Prinsesskramar

    SvaraRadera
  14. Med 3 ton ironi...Fast det kanske du inte har fattat...Men det hade jag inte räknat med heller...

    SvaraRadera