lördag 2 augusti 2008

Fan också. Varför gör jag så här?

Jag fick en kommentar idag ifrån "anonym" som undrade vart alla 100 nya bikinibilderna är. Jag har tydligen skrivit att jag skall lägga ut dem på bloggen. Varför skrev jag så? Jag har inte ens så många bikinibilder. Jag har med andra ord inga alls förutom dom som jag redan lagt upp på bloggen eller PixBox (Mina bilder till höger).
.
Varför skriver jag skit för? Förmodligen vill jag höja erat intresse för glassiga sommarbilder och att ni då skulle gå in här varje dag för att kolla, men istället mötas av naturbidler på flugor och fasta och läsa mer.

.

Jag lägger istället upp en somrig bild UTAN BIKINI som plåster på såren. Förlåt att jag lovar saker som jag inte ens kan hålla.


Jag och Gabriel. Dock är bilden skadad för det kom lite blå färg på den. Inget jag kan göra något åt. Glad Sommar!
.
.

32 kommentarer:

  1. Vilka små bröst du har. Har dom krympt på sistone?

    SvaraRadera
  2. Ja det är väl inte värre än att du får ta fler bilder då:-)

    SvaraRadera
  3. svar: Tack så jättemycket för att du påpekade felet. Det är faktiskt så att jag märkte det själv i morse och trodde att det var något del på min dator. Vet inte vad felet är, men det ska gå att komma in på bloggen utan några problem med Mozilla Firefox. Tack så mycket återigen!

    SvaraRadera
  4. ...Varför så uppmärksamhetstörstig?? Betong i sandlådan?

    SvaraRadera
  5. Synd att folk inte intresserar sig för din blogg, då du måste locka med bikinibilder...Ja, bara inse fakta vännen, du kanske inte har nåt intressant att säga!!

    SvaraRadera
  6. Svar anonym 1: Haha. Ja du. det tror jag ej.

    Svar Tomas: Tar bilder varje dag. Beror på vad vi gör om dagarna.

    Svar anonym 2. Jag kräver mycket uppmärksamhet ja.

    Svar anonym 3. kankse inte det. Men ingen har sagt något när jag la upp poolbildera förut. Det blev vist en grej nu när jag förvarnade innan.

    Tydligen har jag "något" intressant eftersom du läser bloggen. Kankse inte att säga men inehållet kan vara intressant för det.

    Kram på er. Hoppas alla fick svar annars får ni skriva igen då..

    SvaraRadera
  7. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  8. Komentaren ovan är bortagen av ferdik själv för han kom på sig själv att det finns gränser.
    Lite mognad kan finnas i människan ibland.

    SvaraRadera
  9. uppmärksamhet, ja, det är kul om man får det på rätt sätt. Det var en som sa åt mig att läsa din blogg för den var så självupptagen på ditt utseende och så roligt med alla dina stavfel. Så bara därför jag råkat kolla=) hejs svejs

    SvaraRadera
  10. Hej!
    Jag läser din blogg när ja får tråkigt på jobbet, så ja tycker det är rätt så onödingt att folk ska börja klaga på dig nu när du äntligen börjat sätta upp nå nytt igen!
    Fortsätt som förut bara! :)

    SvaraRadera
  11. Jag skall fortsätta, bara att vissa dagar tappar jag lusten men så säger alla till mig att dom (dumma)bara är avundsjuka eller bara vill klaga för klagandes skull. Då undrara jag varför jag ens bryr mig och sen fortsätter jag på bloggen om inte värre bara för att alltid retar det någon=)

    MIn mamma läser också min blogg ibland på jobbet nör hon har tråkigt. Då brukar hon bli på bra humör. Eller så ruskar hon på huvutet och tycket något av inläggen är sjuka. haha

    SvaraRadera
  12. marlene du är bäst!
    forsätt i samma stil.

    SvaraRadera
  13. Hej Marlene! Det är jag som undrade om de 100 fotos, men hade ingen möjlighet att kolla din sida under helgen. Tack iaf, du är mycket vacker på den här bilden... Början är bra, nu behöver du bara lägga upp några fler bilder så blir jag nöjd! ;)Kan du kanske slippa den blåa delen... det är onödigt (skäms du för din kropp?) och jag fick inte bort det blåa helt o hållet. Men såg jag rätt att du har en ärr över vänstra bröstet? Söt med sexepil, tycker jag.
    Dina bröst är hur snygga som helst, låt de taskiga kommentarerna inte påverka ditt självförtroende, du är jättevacker!

    SvaraRadera
  14. Ja. mitt ärr har varit på tal förut på bloggen. Det är ett stort ärr där men dte stör mig inte. Är så van att se det. Synd bara att inte läkarna ansträngde sig och gjorde det kosmetiskt, med pytte pytte osynliga stygn. hahaha

    Det blåa hamnade bara där.. hahaha. Tyvärr. lite kladd på bilden.

    Jag läser andra bloggar och även där finns det dumma kommentarer. Jag har så många läsare och alla tycker olika så det får man stå ut med.

    Fler bilder blir det. jag skriver ju om det jag vill. och lite om vad ni vill. hahah

    KRAM

    SvaraRadera
  15. Jag ser fram emot de ny bilderna!

    Om jag skickar dig min e-mail adress, skickar du mig den här bilden utan den blåa kladden...? ;)

    Nyfiken

    SvaraRadera
  16. Aldrig i hela mitt liv. Det är bara Gabriel som får titta och le=)

    Hahaha
    KRAM

    SvaraRadera
  17. De som vågar vinner, de andra försvinner.

    Förrutom Gabriel har hela sunny beach sett dig ju.... har du börjat skämmas för din kropp sedan du kom hem?

    SvaraRadera
  18. Men lägg ner nu. Du vet att det inte är samma sak.

    SvaraRadera
  19. Klart det är inte... Jag hade hellre mött dig på sunny beach och sett dig live

    SvaraRadera
  20. Alltså det är så jävla fjantigt.. Alla anonyma som håller på och skriver.. Om ni är så jävla säkra på eran sak kan ni väl skriva namn och adress, eller bloggadress iaf. Nej, för det vågar ni inte för ni vet så jävla väl att det ni säger er fel.

    Marlene är en av de vackraste människorna jag sett (på bild, inte sett i verkligheten) och det är så sjukt störande med folk som (antagligen tjejer) skriver massa jävla skit som inte stämmer för fem öre.

    Någon som är jävligt avundsjuk är det iallafall.
    Och säkerligen en och samma person!


    Ha det gott Marlene.
    Kram/Camilla

    SvaraRadera
  21. Med "på bild, inte i verklighet" menar jag att jag inte sett henne i verkligheten men att hon säkerligen är minst lika vacker där!

    SvaraRadera
  22. Camilla. Vad snällt av dig att skriva så=)Verkligen! Det där med adress eller bloggadress håller jag med om. Massa kramar!

    SvaraRadera
  23. Hon där bak i blå bikini, har stört het röv.

    :)

    SvaraRadera
  24. Har läst igenom en stor del av din blogg från *förr* :) Tycker inte du ska skämmas det minsta för att lägga upp en bild på dig i bikini eller underkläder. Du har en jättefin kropp och det är naturligt att vara på stranden i bikini eller hemma i underkläder. Fortsätt lägga upp fina bilder på allt inklusive kläder, underkläder, bikini, samt allt annat du har skoj med. You go girl! kram på dig / Jenny

    SvaraRadera
  25. Till jenny. Haha. Söt du är. Jag lägger ju ut bilder från våra bubbelkvällar (bubbelbad) men några härliga bikinibilder blir inte förns i sommar ju! Haha
    Går ju inte runt i bikini nu. och underkläder känns onaturligt att ta kort i. Kram

    SvaraRadera
  26. Hi, I came across this picture and you are beautiful. Can you please uncensor the picture so we can admire you?

    SvaraRadera
  27. Of course, my dear. I'll do it tomorrow so check it out then. ;)

    SvaraRadera
  28. Thank you beautiful! :)

    SvaraRadera
  29. We're still waiting for the uncensored picture! ;)

    SvaraRadera
  30. Are you for real or what?! I'm just kidding. It understood you right? , Deep down. ;)

    Fast om den sista kommentaren kom från min tredje pappa Pierre så börjar jag ju allt undra. Hahaha

    SvaraRadera
  31. Alejandro Zapata10 december, 2010 01:01

    I also wanted to see your full topless picture!!!!

    SvaraRadera
  32. Me too! Upload the uncensored picture please!

    SvaraRadera