onsdag 20 augusti 2008

Fantomen min Idol.

Det är som om något sitter kvar i mig sen jag var liten. Något som ger en känsla av att Fantomen är spännande att träffa. Vi var i Fantomenland och tog kort på när vi klättrade upp på elefanten och när vi satt på hästen. Plötsligt hör jag någon ropa "Titta, där kommer han på riktigt" och upptäcker att det är min egen röst. Det är jag, 22 år, som ropar att Fatomen kommer gående. Jag springer fram, ger mamma kameran och min syster gör likadant. "Ta, med min kamera också mamma", säger Rebecca. Sen står vi på varsin sida av Fantomen och känner oss lite dumma medans mamma tar kort. (Gabriel är ej med i denna historia).
Sen sa vi hej då och Fatomen hade världens basröst. Så låg att vi började fnittra när han gått.

Jag, Fantomen, Rebecca.
.
.
Spana in bilden från förra året då jag mötte Fantomen.
.
Här är alla bilder från förra året.

11 kommentarer:

  1. När man va liten såg man ju fantomen som en vältränad tuff typ. Inte som den där herrn i kropps-strumpa som inte alls passar och dom gräsliga kallsongerna? som skär in i midjan. Tur att barn inte tänker lika mycket på sånt som vi äldre. :P

    SvaraRadera
  2. Haha. satt också och tänkte på det idag. man ser fyllningen uppe på huvudet.
    Även fettet typ alla människor har på sidorna väller licksom över det tajta bältet han har. Men den här fantomen var bra, med sin basröst blev han spännande.

    Spana in bilden från förra året. Han var finnig. Säkert en stackars sommarjobbare som fick hoppa in.

    SvaraRadera
  3. Du blir alltid vackrare med �ren :D

    SvaraRadera
  4. Tack. Tycker du? jag tycker det går fram och tillbaka. Alla har sina dagar=) Kram

    PS. Känner jag dig. Den här bloggen har ju inte ens funnits i et år. Syftade på "åren"

    SvaraRadera
  5. Haha jaa jag såg den bilden också. Man tycker ju att dom borde kunna hitta nån som är lite mer fit. Lovehandles är ju faktiskt inget man förknippar med nån superhjälte. Tänk dig spindelmannen med det. Det skulle va nåt. :P

    SvaraRadera
  6. jag har sånna. Nästan alla har ju det så kan vara svårt att hitta någon utan. kankse lite mer fyllning i dräkten kanske?

    Hur får man jobbat som Fantomen? Söker man det som ett sommarjobb? Har dom en bunt CV med folk ifrån Eskilstuna som vill sommarjobba som Fantomen? Eller är det ett året-runt-jobb?

    SvaraRadera
  7. Jo det är klart det har jag med. Men på någon som är väldigt vältränad så brukar man inte hitta så mycket till lovehandles. :P
    Jadu du får ta o ta reda på det. Jag har ingen kolla alls på honom faktiskt. Är han där året runt? Det skulle ju vara ett intressant sommarjobb om man va kille iaf. : )

    SvaraRadera
  8. vilken fin hårfärg du har! Vad är det för hårfärg du har? färgar du själv eller hos frisören? har tänkt mig nån liknande färg, men det är så svårt att förklara.

    SvaraRadera
  9. Min hår färg ändras från månad till månad. den jag har nu har kommit fram genom att mina slingor har blekts och all toning blivit svagare. Så jag har inte gjort på ett speciellt sätt.

    Föreslår att du gör en massa slinor istället för att färga håret. Färga håret sliter något så otroigt mycket. slingor ser mer levande ut.

    Funderar på att tona mitt till ljusbrunt i höst. jag använder bara toningar till håret. Är jag osäker tar jag engångstoning som finns på tex Maxi Stormarknad. Går ur efter 6-8 tvättar. Är jag säker på vilken färg tar jag intensivtoning.

    men i höst blir det nog engångs. tänk om jag vill ha tillbaka det ljusa lixom.

    Förlåt om jag ej var till någon hjälp.
    Kram

    SvaraRadera
  10. tack för din hjälp :) jag brukar för det mesta också tona håret, sällan färga... men jag tror jag gör en massa slingor som du säger, det blir nog bra:) kram på dig!

    SvaraRadera
  11. Ja. slinor blir bäst. Ser man inte utväxten lika snabbt heller. Kram.

    SvaraRadera