tisdag 26 augusti 2008

Röntgenbilder. Snart får jag tandställningen!

Ni har väl inte glömt att det snart är dags att sätta in tandställning för min del. Ni har kanske sett den nya bilden i högra kolummen på bloggen? Här är hela bilden. Tycker den är så häftig.
På den här bilden kan ni även se mitt överbett som jag skrev om. Alla tänder borde sitta ett snäpp bakåt på övre raden.


Söta näsan, söta läpparna... Skallen!


Här är en annan bild av mina tänder. Röntgenmaskinen åker från ena sidan av käken till andra och då får man den här platta bilden. Tydligen har mina visdomständer precis växt klart så dom kommer inte sticka upp mer än lite grann.
.
Om ni klickar på bilden så kan ni även se att mina framtänder på nedre raden trängs lite gran. Som om dom fryser har dom kurat ihop sig i en liten hög.
.
Hoppas ni tyckte det var roligt att få se på "mitt inre".
.
.
Kram på er

8 kommentarer:

  1. Fast ändra stavningen innan Ferdik säger nåt elakt

    SvaraRadera
  2. TACK! Så går det när man inte tänker... Dumma mig. tack så mycket.

    SvaraRadera
  3. byt k mot g också så blir det helt rätt...

    sen kan du ta bort mina inlägg så är det ingen annan som sett det...

    SvaraRadera
  4. Det var roligt. Jag skrattade så jag inte fick luft. Det roliga var att jag läste första kommentaren högt och då satt jag i mobilen med ferdik. Båda slängdes sig på bloggen...Jag hann ändra. Sen paratde vi på och jag inser andra stavfelt i samam ord. Då skratatde vi. jag kan verkligen inte stva ibland. Blir ordblind. haha.

    Tack ändå=)

    massa kramar

    SvaraRadera
  5. Smaklöst! Vadå söt näsa, söta läppar?? Fy fabian vad äckligt att titta på!!!

    SvaraRadera
  6. Ja, äckligt. Du ser ut som en Terminator.

    SvaraRadera
  7. Ingen Transformers då? Du gillar ju dom... He he...

    SvaraRadera