onsdag 27 augusti 2008

Är det ingen bloggdag idag?

Jag går in på bloggtoppen och tittar efter hur många unika besökare jag har idag.
-Va? Vad är det här? Skitnågra ju!
Jag scrollar ner och tittar på mina vänners statistik och även de har väldigt få läsare idag. Jag fortsätter och kollar på bloggarna jag brukar spana in ibland. Samma sak där.
.
Varför går det röda statistiksträcket rakt ner idag för många bloggare. Finns det ett mönster? Vad kan det vara. Läser folk inte bloggar på just onsdagar. Sken solen idag så alla var ute?Har skolorna och jobben satt igång så det är svårt nu, mycket att göra?
.
Tycker det är konstigt att alla gör samma sak utan att veta att flera andra gör samma sak. Fattar ni? Förmodligen inte. Är så vimsig idag så allt blir bara fel. Skall nog vila lite nu. Ska gymma lite senare. Lite gran. Försiktigt.

PS.Min högra överarmsmuskel har växt. Bara den högra. Skumt...
.

.

8 kommentarer:

  1. Mer muskler på högerarmen?
    Det brukar ju vara singelkillar som råkar ut för det fenomenet...

    Ferdik har nog inte haft en tjej på länge...
    Fråga honom om han inte är mycket mer vältränad just på högerarmen

    SvaraRadera
  2. Hehe. Jag ringde honom nyss och bad honom gå in och läsa. Han får svara själv...

    SvaraRadera
  3. Jag måste använda båda händerna eftersom jag är så välhängd. Så jag är symetrisk.

    Malles muskel kommer av att hon kliar sig i huvudet när hon ej fattar saker.

    SvaraRadera
  4. Om du var så välhängd så skulle du väl få till det lite oftare... :)

    mer troligt att hon tränat upp muskeln genom att slå sig för pannan när hon tänker på hur korkade vissa killkompisar är....

    SvaraRadera
  5. Ja inte är den liten iaf, once you go freddan..you end up in a wheelchair haha

    SvaraRadera
  6. beskåda herrarnas ådror på armarna..
    fritidssysselsättning avslöjad vid stora kontraster mellan höger-och vänsterarm.

    SvaraRadera
  7. "Once you go Freddan"?! Ingen har kallat honom det vad jag vet. Så det där har du skrivit själv Ferdik!! Försök inte. hahah

    Eller?? Pinit annars. så där skriver man ju inte..

    SvaraRadera
  8. klart han har skrivit det själv....
    Genomskinligt....

    Hahaha!

    SvaraRadera