torsdag 28 augusti 2008

Nyklippt.

Gabbie och jag gör nästan allt tillsammans. Idag hade vi klippttid bokad på Cut & Blow.


Gabriel är ingen hejdare på att ta kort. Men här är jag som är nyklippt och bakom mig står Sandra som klippt mig.
  • Hon toppade ca 3 cm av håret och sen klippte vi lite lugg. Den är klippt så jag kan ha den åt sidan men även föna ner den och ha över hela pannan.

Sandra var väldigt nogrann med allt hon gjorde. Jag sa när jag kom att jag var nervös och rädd. Sen bad jag henne att tvätta mitt hår och det var såååå skönt. Ett stort plus är att Cut & Blow har skaffat massagestolar som man sitter i när man får håret tvättat. Någon vid namn Marlene hamnade i en annan värld och låg med munnen öppen och var nära på att somna. Det var på "håret" Höhö..

.

2 kommentarer:

  1. Men du har ju gult hår!!!! Fast det kanske ska vara det...

    SvaraRadera
  2. nej. Gabriel kan inte ta kort. Hela bilden är med gult ljus.Ser du inte de "vita" väggarna. Han höll för blixten. Kolla längre upp när jag "dricker giftigt vatten från brunnen". samma hårfärg som på alla andra bilder. Bara den som har blivit nät all toning gott ut och av solen nu i sommar. har funderat på att tona brunt i höst. visar sig. Kram

    SvaraRadera