fredag 29 augusti 2008

Kom hem nu Gabriel. Jag är ensaaaam!

Gabriel är på kryssning med en massa tjejer och killar. Jag sitter här hemma själv... Fredagkväll... Själv, ensam, utan sällskap.
.
Josephine har varit här och gjort mig sällskap, hon hälsade på och hade med sig mat. Har även städat hela dagen. 4 timmar sammanlagt (inte hela dagen). Gick så bra när hon hjälpe mig att stryka och sy nåt linne som var sönder. Hon satt och gjorde mig sällskap medans jag sorterade alla kassar med kläder jag fortfarande inte har packat upp.. (Flyttade in i april).

.
Vi skall göra fint i sovrummet. Har tänkt i flera veckor hur jag vill ha det. Nu är det bestämt. Det skall gå i rosa och brunt så jag har köpt rosa panelgardiner idag. Mamma frågade om Gabriel hade flyttat ut men jag svarade att han bodde kvar. Han håller bara med mig för han kan ingeting om att inreda. Sen tyckte han faktiskt att rosa och brunt var fint ihop=) Höhö- Lyllo mig.
.
.
Kom hem nu Gabbie! Under tiden roar jag mig med att dricka giftigt vatten som samlats runt markbrunnar. Skynda dig hem innan jag dör!




.
.

19 kommentarer:

  1. Ja hade vi kännt varann så hade jag kunnat hålla dig sällskap. : )

    SvaraRadera
  2. Va snällt=) Är du också ensam fredagkväll? Jag är så pigg också. Råkade sova middag. nu kommer jag vara uppe hela natten.

    hade velat gått och sett BWO som uppträder här i Västerås ikväll men det blev ej av. Städade istället. KUl!
    Fan om inte Gabriel kommenterar att det är så fint här när han kommer hem. He he..

    SvaraRadera
  3. Är din pojkvän på kryssning alltså? Hej hopp gummisnopp, det där med kryssningar är både på gott och ont! Varför är inte du på kryssningen med honom? Om du varit på kryssning så vet du att det är som en enda stor raggbåt med massa kåta tjejer och killar, så fråga honom varför du inte kunde följa!! Ha en bra dag, nu ska jag sova lite.

    SvaraRadera
  4. Har varit på massa kryssningar men har inte uppfatatt båten på samma sätt som du förklarar.

    Jag är inte med för jag jobbar inte på hans jobb. Ville inte skriva att han var med jobbet. Ville mest ha lite empati för att jag är så ensam.

    Jag vet att han aldrig skulle göra något. Jag är så säker man bara kan bli. Men lite sur över att jag inte fått ett sms.

    Vänta bara till imorgon. kommer bli julafton här hemma tror jag. (presenter) Han har nog inte glömt bort mig helt.. Hoppas jag... ;)

    Ha en bra natt och Sov så gott:) Kram

    SvaraRadera
  5. Öppna ögonen, Marlene och tänk efter riktigt hårt!

    SvaraRadera
  6. bra att du är säker!Då borde det inte vara nå problem alls=) Men när jag var yngre så var det inte nådigt på dom båtarna, kanske annorlunda ida. Hoppas presenterna blir bra! Själv ska jag sitta på kontoret hela dagen och glo. ha en bra dag. Kramen

    SvaraRadera
  7. hehe var oxå ensam igår kväll, lugn i ro..fixade saker man inte hunnit med i veckan. samma här, pigg, somna runt halv 3 på natten..

    haha va söt du är på bilden!

    fint d kommer bli med den nya inredningen! Man får ryck nu på hösten och vill förändra lite i hemmet.

    =)

    SvaraRadera
  8. Stackars dig som måste dricka giftvatten för att roa dig! Du skulle hängt med på konsert med Takida i Bombardier arena istället, najs!

    SvaraRadera
  9. Till anonym 1: Vadå? helt ärligt förstår jag ej vad du menar.

    Till anonym2: Klart kan man kragga. men jag har aldrig gjort sånt eller låtit mig bli det. Vill man ligga så kan man ligga. Förstår vad du menar. Höhö. Presenter vet jag ej om jag får. Anar mest.

    Till Helios: Jag somabd efter 5. men nu är jag uppe och är pigg (11:52).
    Söt på bilden. jag öär nära döden!! haha..

    Inredningen är ej fin än. Fortfarande kalt. men det är roligt och byta gardiener och påslaken till en ny färg då och då=)

    Till sista anonym. Ja, vist är det;) Viste inget om någon konsert. vet bara om den ikväll och den skall jag på.


    Till Alla: vet ni vad jag kom på. Skrev ju i kommentrasfältet längre upp att jag var lite sur över att jag ej fått något sms. Jag vill nu längre inte yttra mig om det då jag vet att man har noll täckning och sen kommer alla sms när man kommer tillbaka sverige. Funkar typ inte i Finland. Skumt.

    SvaraRadera
  10. Jag kom just hem, det gick att sms:a hela tiden.



    :P



    Fast, don´t worry. Gabri är en sjysst snubbe.

    SvaraRadera
  11. Jaa jag va också ensam en fredagkväll. Ska ut idag istället. Jag bor också i västerås men hade ingen aning om att dom skulle spela. Haha.
    Jaa men det lär han väl iaf märka. Skulle också behövt städa men orkade inte även om jag inte hade nåt bättre för mig. Jag bakade muffins istället. :P

    SvaraRadera
  12. Till Ferdik... han glömde kankse bort mig. men jag smsade inte för jag vill inte tjata, Det där vi pratade om förut. Jag höll mig igår. hehe.

    Till carro. Dålig reklam för BWO, såg bara en affisch på stan.

    Bakade muffins=) Va duktig du är! jag köpte en muffinsbok på maxiStormarkand förut med en massa fina bilder och recept. Inte har jag bakat några muffins. Trodde jag skulle börja baka som om jag vore en slags Laila bakar-Marlene. Men ingen muffin gjord.

    SvaraRadera
  13. Haha men då får du ju se till o baka lite. Bilderna går ju tyvärr inte att äta. Jag har inte ätit nån än men det är alltid kul o göra dom. : ) Det är iofs roligare om man inte behöver göra det ensam.

    SvaraRadera
  14. Schysst snubbe, den där Gabri? Nåja... ni känner inte honom så bra, verkar det som.

    SvaraRadera
  15. Han är min bästsis. Jag känner honom=) Vad tänkte du på. Något specielt? Har han varit dum mot dig?

    Gabri.. Haha. Bara Ferdik som kallar honom för det, och jag Gabbie ibland.

    SvaraRadera
  16. Han har inte varit dum mot mig. Däremot har han nog varit det mot dig. Hälsa honom att sanningen alltid kommer fram, på ett sätt eller annat. Bara en tidsfråga innan det han gjort kommer fram. Västerås stad är ganska liten och ryktena går varma...

    SvaraRadera
  17. Jag vet vad han gjort förut. men förut är förut och som du säger kommer sanningen alltid fram. men jag tror du sitter här och hittar på eller tänker på något som hände förut. Han skulle ALDRIG göra något för då vet han vad som gäller.

    "Rykterna går varma"? Är du 15 eller? Haha. Onödigt att du föröker puckla på mig saker för jag vet vems sida jag står på. Oki?
    Kram Västeråsaren. Höhö

    SvaraRadera
  18. Klart man ska lita på varann...

    Vart var han på kryssning?

    Jag var i Helsingfors o kolla på Finnkampen..Vi åkte i torsdags o kom hem idag...
    Jättekul men nu är man aningen sliten.. :)

    SvaraRadera
  19. Till Peter. Llart du är trött. Det blir man av att resa.
    Han åkte med paradise. Grabbarna skulle ut på krogen när dom kom hem(till Västerås) ,men någon pojkvän blev toffel och stannade hemma pga saknad av flickvän. Gissa vilken pojkvän det var? Höhö

    SvaraRadera