lördag 23 augusti 2008

Drottningholms slott

Med besvikelse i sinnet begav vi oss istället för att besöka Drottningholms slott.



Rebecca och jag vid kungens damm.


Idioter!
Sa jag att alla skulle hoppa, hoppade dom. Sa jag att dom skulle stå si och så, gjorde dom det. Snälla dom är=)
.
När den här bilden skulle tas sa jag; Ställ er framför slottet så skall jag ta en bild på er. Dom ställde sig; Johan, Fredrik, Rebecca. Då sa Fredrik att dom kanske skulle stå tripp, trapp, trull istället så dom bytte plats; Johan, fredrik, Rebecca. Och så där höll dom på, att byta plats 100 ggr innan det blev den här ordningen. Tack, sa jag. Nu vill jag att ni gör något crazy på tre. Hoppa! Ett, två och TRE!
Så gick det till när den här bilden togs.


Jag på kungens mur. Jag är inget ägg i alla fall...

Ingen fattade? Tänkte på en gammal ramsa.



Slottet.


6 kommentarer:

  1. Hej! Du som gillar kläder, inte för att vara dum eller så men de svart leggingsarna passar inte till dagens outfit =(. Vill bara hjälpa, inte vara elak =) Annars var det fint.

    SvaraRadera
  2. Klädde mig för att besöka en övergiven plats. inte för att gå på stan. leggings passar till allt. var ju lite småkallt igår.

    KOlla tröjan lixom. Vart passar den in?? Klänningen hänger ju ut i U-ringningen. Såg du inte det!! haha.

    "Annars var det fint" Tack=)

    SvaraRadera
  3. vart har du köpt den grå/vita tröjan?

    SvaraRadera
  4. På NewYorker i början av sommaren. Fanns i en massa olika färger. Dom är jättebra att ha i väskan utifall om det bli kallt. Vet ej om dom finns kvar.

    SvaraRadera
  5. SV: Ja, man har inte leggings under klänning/kjol. Som tjej ska du vara barbent om du har kjol. Om det känns naket väljer du cityshorts.

    Jag tänkte påpeka det när jag såg dig, men ville inte "gå över gränsen" ;)

    Vill du skydda benen välj ett annat plagg. Att ha leggings när man inte tränar är för kärringar.

    SvaraRadera
  6. Haha. Passa dig. jag kanske slår dig med min super-duper ficklampa.

    SvaraRadera