torsdag 21 augusti 2008

Moln som ser ut som någonting. Skicka in just din molnbild. NU!


Såg ett moln som såg ut som en elefant. Ritade med rött utifall om ni inte ser.
.
Tänkte om ni också ser ett häftigt moln kan ni ta kort på det och göra som jag har gjort. Sen kan ni maila mig. Skriv i kommentarsfältet att du tagit en bild, samt din E-mail, så mailar jag tillbaka, och sen mailar du bilden. (Vill inte skriva ut min adress)
.
Vart är min blogg på väg? Jag skriver om moln. Men rätt kul i alla fall.
.
Hoppas på att någon tar en rolig bild nu. Självklart publiceras bilden här på bloggen samt vem som tagit bilden.
.
.

5 kommentarer:

  1. Hahahaha den där var bra! skicka mig din adress på pixbox, så ska jag fixa nåt sjukt bra!

    SvaraRadera
  2. Marlenes. Klicka på "Mina bilder" till höger här på bloggen så kommer du till min PixBox.

    SvaraRadera
  3. Ja men hur får du bilden?

    SvaraRadera
  4. Decisa@hellokitty.com. Egentligen vill jag ej skriva ut min adress. skrev tydligt hur allt skulle gå till väga. haha.
    men nu kan du maila en bild.

    SvaraRadera
  5. Haha, vad roligt att du också bloggat om moln! :-)Din elefant var ju supergulig.

    xxx

    SvaraRadera