fredag 6 januari 2012

Så många presenter och gåvor

När jag var gravid så bloggade jag ju om alla fina presenter ”Lilla A” fick. Sen kom han ut och jag kunde inte föreställa mig att det skulle bli som det blev. Kunde inte fortsätta att lägga upp bilder och blogga om nå presenter. Jag har aldrig hört talas om att man kan få så här mycket fint. Det är helt sjukt va fina saker vi har fått. Kläder och gossedjur, snuttisar och accessoarer. Jag vill tacka alla er som uppvaktat Antonio och hälsat honom välkommen till världen.

Jag känner att jag i alla fall vill ta bilder på 1/10 på vad vi fått, och visa er. Måste även visa min garderob där det är två travar med kläder till senare. Vi behöver ju inte köpa kläder till honom tills han fyller 1 år. Det är så kul att se vad folk köpt, vad deras tanke är, hur de har tänkt. Jag står bara här och gapar, tappar hakan. Får presenter av folk jag inte ens känner. Av folk jag inte umgås med. Av människor som bara vill visa en fin gest.

Gabriel är väldigt fascinerad över att finns så små kläder som inte är gulliga med bamsetryck på, utan det är kläder som är snygga.

Antonio vill inte sova i sin barnsäng för den är så stor. Han sover hellre i barnvagnen, om han inte ligger i soffan eller sängen där vi är. Och tur är väl det, för spjälsängen är full av de finaste små kramdjuren ni kan tänka er.

Så roligt att många prickat in våran stil så sjukt bra också. Att folk har lagt märke till hur vi har det hemma, vad vi tycker om, vilken klädstil vi kan tänkas tycka om. Sådant berör mig mycket. Tanken bakom…

Tack alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar