fredag 13 januari 2012

Dags att vakna nu...

Igår skulle jag iväg och hade en tid att passa.  Antonio låg och sov och han skulle matas, rapas, bytas, kläs och läggas i vagnen innan vi skulle gå. Jag skulle väcka honom då han sovit länge, och vi skulle hinna. Han gjorde så roliga grimaser med sin mun så jag tog fram kameran.
(Det flimmrar i filmen. Tror det är lampan som gör det så).
Han putar med sin lilla mun och jag tycker det ser så roligt ut.
2 veckor och 2 dagar gammal på filmen.

Han kan inte riktigt vakna. Han bara vrider på sig...och putar med den lilla munnen.
(Välj "720p HD" för bättre kvalite)

2 kommentarer:

  1. Hej! Jag tänkte för det första säga att du har en suupersöt son! Påminner väldigt mycket om min dotter när hon var nykläckt:)Gratulerar! Och tack för en kul, inspirerande blogg:) Min fråga till dig är ifall du har en aning om hur man klipper ihop filmsnuttar till en enda film ? :)Hoppas du har tid att svara. Kram

    SvaraRadera
  2. Louise: När jag klipper ihop mina snuttar så använder jag ett program som heter "Windows Live Movie Maker". Kommer ej ihåg om jag laddade ner det från http://download.cnet.com/windows/ eller någon annan sida. Filmerna spelas in med digitalkamera eller systemkamera, på senaste tiden med en Canon canon e0s 500d.

    SvaraRadera