måndag 30 januari 2012

Första skrattet. Check ✓

Nu skrattar han ibland. I början var jag så osäker på om det var ett leende eller bara magknip för han var så tidig. Nu är det solklart. Han ler och skrattar. Idag pruttade han högt och den varade länge. Jag bara tittade på honom med stora förvånande ögon, och sen skrattade han åt sin egen prutt.



Eftersom kameran och Antonio numera sitter ihop så har jag fångat när han skrattar på bild. Många säger: "Gud så liten han är. Man glömmer hur små de var. De växer så snabbt".
Jag vill inte glömma. Jag vill komma ihåg, så därför tar jag kort på honom nästan varje dag. Dock inte de första dagarna, då jag hade så ont. Låg jag inte ner så tog jag hand om bebisen.


2 kommentarer:

  1. Svar:
    Ojdå, jamen den VAR fin och ÄR säkert fortfarande ;)

    SvaraRadera
  2. Ja men du kommer att glömma när du ser på korten hur liten han var :) Det är så för att man ska vilja ha fler i framtiden ;) för man glömmer, jag lovar

    SvaraRadera